سئو در اصفهان شامل خدمات بهینه سازی سایت به صورت سئو داخلی و سئو خارجی روی محتوای سایت شماست به گونه ای که گوگل محتوای سایت شما را لایق رتبه اول ببیند.
SEO | سئو
سئو مخفف عبارت لاتین Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. سئو یعنی با استفاده از ابزارهای بهینه سازی و استانداردسازی محتوا برای شناخته شدن توسط موتور جستجو مانند گوگل و بینگ ، می تواند شانس شما را دیده شدن کسب و کارتان افزایش دهد.
اگر وبسایت شما در فضای اینترنت در دسترس مخاطبین قرار نگیرد عملا سودی برای شما نخواهد داشت!
بسیاری از کسب و کارهای بزرگ، قسمت زیادی از فروش خود را مدیون سئو هستند. چرا که به لطف سئو، قادرند با انجام هزینه ای معقول، بدون نیاز به تبلیغات پر هزینه تلوزیونی و چاپ انواع آگهی، به صورت هدفمند مشتریان هدف خود را نشانه بگیرند.
کسب رتبه برتر گوگل !
هدف از سئو، کسب رتبه برتر در موتور های سرچ گوگل است، که این مورد به افزایش فروش و درآمد می انجامد، اما چطور این اتفاق می افتد؟ با انجام فعالیت های سئو، و بهینه سازی سرعت وب سایت و بهینه سازی Ui و Ux سایت، همه زیر ساخت را برای جذب مشتری هدف و تشویق او برای خرید و یا برقراری ارتباط با واحد فروش و خدمات آماده می شود .
مشتریان هدف، دقیقا زمانی که به محصول و خدمات شما احتیاج داشته باشند، شما را خواهند دید. به این صورت، کسب رتبه برتر گوگل، می تواند منجر به افزایش فروش و درآمد شما شود.
معرفی کسب و کار شما در اینترنت
بهینه سازی سایت از نظر فنی و محتوایی
افزایش رتبه سایت در جستجوی کلمات کلیدی
افزایش جذب مخاطب از طریق گوگل
به زبان ساده، در سئو چه اتفاقی می افتد؟
سئو به زبان ساده SEO
سئو به زبان ساده یعنی استفاده از روش ها و استانداردهای روز در طراحی سایت و محتوا نویسی که باعث می شود موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ، سایت شما را در رتبه های بالای خود به مخاطب نمایش داده و کسب و کار شما را معرفی کند.
مانند هر کسب و کار و خدمات دیگری، در زمینه دیجیتال مارکتینگ هم سئو به صورت محلی و منطقه ای قابل ارائه است. سئو محلی یعنی افراد با جستجوی عبارت یا کلمه کلیدی مرتبط با محصول یا خدمات خود و اضافه کردن نام شهر خود عملا به سمت سئو محلی یا سئو لوکال پیش می روند. با این پیش فرض می توان گفت طراحی سایت بدون سئو یعنی هیج!
آژانس دیجیتال مارکتینگ ویستا فعال در زمینه خدمات سئو در اصفهان
بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط در ابتدا و با ایده آل گرایی به فکر شناخته شدن در کل کشور و جذب مشتری از همه شهرها و استان ها هستند. اما در عمل با توجه به محدودیت هایی مانند توان تولید، فروش، پشتیبانی و پخش محصول یا خدمات به فکر این هستند که ابتدا در شهر و استان خود شناخته شوند. از خودتان بپرسید : چند درصد از بازار شهر محل سکونتتان را در اختیار دارید؟ زمانی که درصدی از این بازار در دسترس را در اختیار ندارید، چرا به سراغ بازاری بزرگ تر با ریسک بالا تر بروید؟ به همین دلیل پیشنهاد ما در ابتدای کار، Local SEO یا همان سئو محلی است. این اولین قدم برای شروع است که اگر اصولی و درست برداشته شود، قدم های بعدی خیلی زود و با قدرت بیشتری برداشته خواهند شد.
تقسیم بندی انواع سئو
روش های مختلف اجرای سئو چیست ؟
سئو داخلی
سئو داخلی یا on-page SEO بهینه سازی ، اصلاح و بهبود خطاهای احتمالی در سایت شامل کدهای html,css,js ، محتویات سایت، لینک سازی داخلی و… جهت نمایش بهتر در مرورگر و بهبود تجربه کاربری و در نتیجه افزایش رتبه در موتورهای جستجو سئو داخلی می گویند.
سئو فنی و تکنیکال
بررسی عواملی مانند سرعت، نحوه نمایش در مرورگرهای مختلف، بررسی خطاهای اعلام شده سرچ کنسول مانند خطاهای ۴۰۴، ۵۰۳ و … که باعث افزای میزان نرخ یا بودجه خزش ربات های گوگل در سایت می شود را سئو فنی و تکنیکال می گویند.
سئو خارجی
قدرت گرفتن دامنه و صفحات داخلی سایت از سایت های دیگر، درج و انتشار محتوا و انتشار لینک سایت در بقیه سایر سایت و وبلاگ ها، برندینگ در موتورهای جستجو و سوشیال برندینگ در فضای اینترنت با استفاده از روش های لینک سازی خارجی را سئو خارجی می گویند.
انواع روش های مختلف سئو در اصفهان
روش های مختلف سئو چیست ؟
سئو سفید
کلاه سفید یعنی عمل مطابق الگوریتم + محتوای مفید + ساختار عالی + عوامل فنی و سرعت. ولی در زمینه لینک سازی اگر بگوییم سئو سفید وجود ندارد دروغ نگفته ایم!
سئو سفید یعنی محتوای سایت آنقدر جذاب باشد که بقیه سایت ها به سایت ما لینک بدهند و در شبکه های اجتماعی از ما صحبت شود، نه اینکه ما هزینه ای برای آن پرداخت کنیم. چنین چیزی یا غیرممکن است یا خیلی خیلی طول خواهد کشید.
سئو خاکستری
سئو کلاه خاکستری یعنی استفاده از روش های اصولی سئو یا همان سئو سفید به همراه استفاده از برخی روش های لینک سازی برای افزایش اعتبار سایت و استفاده از قدرت دامنه سایت های دیگر مانند روش های مختلف لینک سازی، رپورتاژ آگهی و سوشیال برندینگ.
این روش معمول ترین روش در بین کارشناسان سئو در همه دنیا است. در سئو خاکستری زمان کمتری نسبت به سئو سفید طی خواهد شد.
سئو سیاه
سئو سیاه یعنی هر آنچه که قبلا در مورد سئو سفید و خاکستری گفتیم را کنار بگذاریم و سعی در دور زدن الگوریتم های گوگل برای بدست آوردن اعتبار و قدرت سایت داشته باشیم.
در سئو سیاه با استفاده از روش های لینک سازی، محتوای تکراری و اسپین شده در زمان کوتاه سعی می شود سایت به رتبه های بالا دست پیدا کند. معمولا این روش ریسک پنالتی و حذف از نتایج را به همراه دارد.
اهمیت سئو در سال ۲۰۲۳
شروع سال ۲۰۲۳ برای کارشناسان سئو یک تحول بزرگ به حساب می آید. با به وجود آمدن الگوریتم های جدید گوگل مانند Helpful Content و Link Spam فرایند سئو سایت سخت تر از گذشته شده است. یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی گوگل با الگوریتم هایی مانند MUM می تواند محتوای منتشر شده را در ۷۲ زبان مختلف بررسی و امتیاز دهی کند.
در چنین وضعیتی گوگل کیفیت محتوا برای کاربر را هدف قرار داده است و در صورت برخورد با محتوای بی کیفیت و برخورد با آیتم هایی که فقط برای ربات های گوگل نوشته شده باشد، آن صفحه یا کل سایت را جریمه یا اصطلاحا پنالتی می کند.
برای سئو سایت در ۲۰۲۳ چکار کنیم؟
همانطور که قبلا در زمان به وجود آمدن و بروزرسانی الگوریتم های مانند پاندا و پنگوئن، بعضی فکر می کردند که گوگل به نقطه آخر رسیده است. اما پیشرفت و تغییر در سئو اجتناب ناپذیر است. در ۲۰۲۳ محتوانویسی جایگاه قوی تری در دنیای سئو پیدا کرده است و توجه به تخصصی بودن محتوا و پیدا کردن گپ محتوایی یا فقر محتوایی در بعضی کسب و کارها می تواند نقطه قوتی برای تولیدکنندگان محتوا باشد.
در عین حال تولید چنین محتوایی چالش هایی هم دارد . مثلا این که شما فقط با بررسی و بازنویسی و یا ترجمه یک محتوا از سایت های دیگر نمی توانید انتطار گرفتن رتبه های بهتری را داشته باشید.
اولویت محتوا برای کاربر people-first content
برخورد با عبارتی مانند People-first Content در اول کمی ترسناک است. توضیح این عبارت اولویت محتوا برای کاربر یعنی سعی کنیم محتوا را برای کاربر بنویسیم نه برای گوگل. همانطور که در قسمت قبل هم توضیح دادیم، باید به این نکته توجه کرد که گوگل دیگر فقط به تعداد کلمات یک محتوا و یا المان هایی مانند جدول و رنگ و سوالات متداول اهمیت صد در صد نمی دهد. نه اینکه این موارد بی اهمیت باشد، اما نوشتن محتوای با کیفیت یعنی اینکه باید به کاربر توجه داشت.
ممکن است یک محتوای ۱۰۰ کلمه ای و حتی بدون مواردی مانند داده های ساختار یافته Schema ، جدول و …. به راحتی رتبه اول را کسب کند.
سیستم محتوای مفید در پس زمینه تمام سیستم ها و الگوریتم های رتبه بندی گوگل فعال است و وزن محتوای بی کیفیت در سایت، بر سایر محتواهای با کیفیت نیز تاثیرگذار است.
Link spam لینک های هرزنگاری شده
کار اصلی این الگوریتم دسته بندی لینک هایی که به سایت داده می شود در دو دسته خوب و بد. چالش ایجاد شده توسط این الگوریتم پرهیز ار لینک سازی های زیاد در زمان کوتاه و عدم توجه به عواملی مانند برندینگ، سوشیال و حتی قدمت دامنه است. بک لینک هایی که به سایت داده می شود اگر به صورت غیر طبیعی و قابل تشخیص صورت گیرد، سریعا مورد توجه قرار گرفته و باعث جریمه می شود.
البته گوگل در سال های قبل هم نشان داده که برخی بک لینک را نادیده می گیرد یا اصطلاحا Ignore می کند. حتی ممکن است بعضی لینک های ثبت شده شما که توسط ابزارهای بررسی بک لینک ها مانند ahrefs , MOZ نماش داده می شود، در سرچ کنسول نمایش نمی دهد یا حذف می کند.
لینک سازی هایی که کاربر با هدف ایجاد ارزش افزوده مصنوعی و یا عدم رعایت اصول لینک سازی طبیعی و کمپین های بک لینک و رپورتاژی غیر حرفه ای بر روی سایت انجام شود احتمال پنالتی را بالا می برد.
سئو در سال ۲۰۲۲
سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ میلادی پر از اتفاقات غیرمنتظره بود. کرونا مهمترین و بزرگترین اتفاق در سال ۲۰۲۰ بود که تاثیر زیادی بر همه جوامع گذاشت. در این بازار پر فراز و نشیب بسیاری از کسب و کارها با ورشکستگی و افت درآمد مواجه شدند، سئو تنها راه نجات بعضی دیگر شرکت ها بوده است!
حتی امروز که با پشت سر گذاشتن همه گیری وسیع بیماری کرونا، تقاضای استفاده از فروشگاه های آنلاین و خدمات آنلاین خواهان بسیار بیشتری دارد. بسیاری از کسب و کارها با قدرت فضای مجازی مانند وبسایت و شبکه های اجتماعی، سعی در جذب مشتری و افزایش سهم بازار خود هستند.
مزیت سئو نسبت به دیگر تبلیغات
سئو یک مزیت بزرگ نسبت به انواع سایر تبلیغات دارد و آن هم ارجاع دقیق مشتری و هدف گیری تبلیغات با اولویت فروش مستقیم است.
اجازه بدهید با یک مثال برایتان شفاف کنم … اگر شما مدیر فروشگاه لوازم خانگی برند X باشید، تبلیغات شهری و بنر ها و تراکت های شما در سطح شهر به دست پیر و جوان و کودک و … میرسد، و حتی اگر یک نفر از این جمعیت به کالای شما نیاز داشت، ممکن است برند Y را به برند شما ترجیح بدهید، اما در سئو، دقیقا مشتری ای که به دنبال محصول شما با برند X است، تبلیغات شما را خواهد دید.
همین الآن تماس بگیر
برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید و یا شماره خود را در فرم زیر وارد کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.
چه چیزی، ما را نسبت به رقبا متمایز میکند؟
تجربه سئو در اصفهان با آژانس دیجیتال مارکتینگ ویستا
چارچوب مشخص
ما یک برنامه و استراتژی مشخص برای رسیدن به اهداف پروژه سئو تعریف می کنیم. اهداف سئو باید محسوس، قابل اندازه گیری ، قابل اجرا و تاثیرگذار باشند
سرعت در موفقیت
سئو، بازی صبر است. هیچ راه میانبر و رازی وجود ندارد! روش های سئو سیاه و غیراصولی فقط نتیجه کوتاه مدت دارد. مشاهده اولین نتایج مطلوب شاید تا۳ ماه طول بکشد. ما در این مدت مشاور شما در روش های دیگر تبلیغات آنلاین خواهیم بود.
شفافیت مطلق
چیز پنهانی وجود ندارد! با ارائه گزارش های منظم هفتگی و ماهانه و آمارهای تحلیلی به شما اطمینان می دهیم، سئو سایت شما در مسیر صحیح و اصولی در حال انجام است.
نقشه راه سئو سایت
سئو هم مانند هر پروژه ای نیاز به تدوین استراتژی و برنامه ریزی برای رسیدن به هدف نهایی خود دارد. نقشه راه سئو سایت باتوجه به موقعیت سایت در کلمات کلیدی، میزان رقابت، کیفیت محتوای تولید شده و دیگر موارد فنی مانند بودجه خزش ربات های گوگل، تعداد و کیفیت بک لینک ها و … دارد. البته در مورد سایت های تازه تاسیس ، محتوانویسی و طراحی صفحات فرود ( لندینگ پیج ها ) نیازمند مشاوره و بررسی توسط یک کارشناس سئو است.
داشتن برنامه ریزی و استراتژی سئو، یک عامل مهم در پیشرفت پروژه سئو سایت شماست.
مشاوره سئو
در صورت داشتن یک تیم برای تولید و بارگزاری محتوا، مشاوره سئو به شما کمک می کند تا در پیداکردن کلمات کلیدی مرتبط و پول ساز ، بررسی وضعیت سایت از نظر فنی و سئو داخلی و همچنین شناسایی وضعیت رقیبان در کسب و کار شما سریعتر به هدف نهایی برسید. در واقع یک مشاور سئو با تجربه، می تواند شما تا رسیدن به صفحه اول و رتبه های بالای گوگل راهنمایی کند.
مشاوره سئو می تواند به شما در پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار و تدوین نقشه راه سئو کمک کند
سوالات متداول در مورد سئو
بازاریابی اینترنتی و در راس آن سئو و بهینه سازی وب سایت و انجام انواع کمپین های تبلیغاتی و … جای روش های قدیمی و پر خرج و موقتی را گرفته اند. امروزه با کمترین خرج و با مناسب ترین هزینه، می توانید با انجام تبلیغات و سئو در وب سایت خودتان، مشتریان هدف را هدف بگیرید و زیر ساخت را برای جذب آنان فراهم آورید.
در ادامه برخی سوالات مهم در ممورد سئو و بهینه سازی وب سایت که ممکن است سوال شما نیز باشد را جمع آوری کرده ایم، شما می توانید با مطالعه این سوالات در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر در زمینه طراحی سایت و سئو داشتید، با تماس با شماره های متخصصین ویستا با ما در ارتباط باشید.
هزینه سئو سایت بر اساس میزان رقابت در کلمات کلیدی انتخاب شده در آن کسب و کار مشخص می گردد.
واقعا زمان مشخصی برای سئو قابل پیش بینی نیست ولی باتوجه به معیارهایی مانند رقابت و میزان محتوای مورد نیاز می توان زمان حدودی بین ۲ ماه تا ۹ ماه را برای کلمات با رقابت پایین تا متوسط را مشخص کرد
همین الآن تماس بگیر
برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید و یا شماره خود را در فرم زیر وارد کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.
مشاوره سئو در اصفهان
هر کسب و کاری برای شروع و ادامه فعالیت خود، نیازمند گرفتن مشورت است. مشاوره در همه زمینه های کاری و زندگی روزمره یک نیاز اجتناب ناپذیر است. مشاوره آنقدر مهم است که در منابع دینی هم به آن اشاره شده. در قرآن آیه ای داریم با عنوان «وَ شٰاوِرْهُمْ فِی اَلْأَمْرِ» یعن در کارها از یکدیگر مشورت بگیرید.
یکی از خدمات مهم در زمینه دیجیتال مارکتینگ، خدمات مشاوره سئو است که مناسب کسب و کارهایی است که شخصی به عنوان سئو کار و یا تیم سئو برای بررسی بیشتر نیازمن یک شخص یا تیم مشاور سئو خواهد بود. سئو هم مانند هم فعالیت دیگری نیازمند گرفتن مشاوره است.
مشاوره سئو در اصفهان
خدمات مشاوره سئو سایت
در این مطلب به بررسی شرایط مشاوره سئو و پاسخ به سوالات زیر می پردازیم:
- خدمات مشاوره سئو چیست؟
- مشاور سئو چه کسی است؟
- چه وظایفی برعهده مشاور سئو می باشد؟
- چگونه میتوانیم بهترین گروه مشاوره سئو یا بهترین مشاور سئو سایت را تشخیص دهیم؟
ویژگهای کلی مشاور سئو
- مشاور سئو به لحاظ شخصیتی باید منتقد و ایده آل گرا باشد.
- مشاوره سئو در عین حال با تجربه و کارآزموده باشد.
- در برخورد با مشکلات احتمالی با حفظ خونسردی، بتواند بهترین راه حل را پیشنهاد دهد.
- توانایی تعامل با مدیران، تیم سئو و توسعه دهندگان سایت را داشته باشید.
شخصی که به عنوان مشاور سئو (seo consultant) در کنار تیم شما قرار می گیرد باید قابلیت هایی مانند آنالیز وضعیت کلی سایت، آنالیز محتواها، بررسی سرعت و نحوه بارگذاری صفحات، بررسی وضعیت ایندکس صفحات در گوگل، رفع خطاهای احتمالی، مشاوره و راهنمایی جهت بهبود وضعیت و افزایش ترافیک ( بازدید و ورودی) سایت را داشته باشد.
هزینه مشاوره سئو در اصفهان چقدر است؟
هزینه خدمات مشاوره در اصفهان به صورت ساعتی از حدود ۴۰۰ هزار تومان شروع می شود. هزینه مشاوره به صورت پروژه ای و ماهانه نیز، بسته به حوزه کسب و کار و وضعیت سایت متفاوت است.
وظایف مشاور سئو
- تحلیل وضعیت کلی سایت
- تحلیل وضعیت ایندکس صفحات در گوگل
- تحلیل وضعیت سرعت و نحوه بارگذاری و نمایش صفحات
- بررسی وضعیت موبایل فرندلی و ریسپانسیو بودن سایت
- تحلیل نمودارهای سرچ
- بررسی و تحلیل گزارشات گوگل انالیتیکس
- بررسی خطاهای احتمالی سرچ کنسول
- ارائه پیشنهادات به تیم تولید محتوا
- پیدا کردن گپ های محتوایی در سایت
- پیدا کردن گپ های کلمات کلیدی
- بررسی وضعیت ایندکس بک لینک ها
- ارائه پیشنهاد در خصوص انجام خدمات رپورتاژ آگهی و پیشنهاد بهترین رسانه
- بررسی وضعیت ظاهری و پیشنهاد جهت اصلاح در UI و وضعیت تجربه کاری UX سایت
همین الآن تماس بگیر
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت انجام پروژه ، با شماره های زیر تماس بگیرید و یا شماره خود را در فرم زیر وارد کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.