طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی در اصفهان
طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی در اصفهان
طراحی سایت برای فروشگاه های لوازم خانگی
در جامعه امروز، افراد جامعه صرف نظر از سن و سال و جنسیت، در هر شهر و حتی روستا، مشخصات کالای مورد نظر خود را در اینترنت بررسی میکنند و با انجام مقایسه در بین انواع کالای موجود در بازار، و همچنین مقایسه قیمت انواع این کالا های لوازم خانگی و … بهترین و مناسب ترین کالا را در شرایط خود انتخاب میکنند. طبق آخرین آمار، بیش از ۸۰ درصد از جستجو ها در فضای اینترنت، از طریق وب سایت ها انجام می شود و مابقی در میان شبکه های اجتماعی و … پخش می شود. بنابراین، بهترین فرصت برای دیده شدن توسط جمعیت بسیار زیادی از افراد جامعه، در طراحی سایت و همچنین سئو کردن کلمات کلیدی مناسب است. ما در ویستا با ارائه باکیفیت ترین و کاملترین پکیج های طراحی سایت در اصفهان و سئو کلمات کلیدی، آماده ارائه خدمات به فروشگاه های لوازم خانگی سراسر کشور هستیم.
چرا باید برای فروشگاهم، سایت طراحی کنم؟
فروشگاه اینترنتی، شعبه دوم فروشگاه شما در اینترنت است که هزینه نگهداری و ارتقای آن بسیار کمتر از نگهداری حتی یک ماه فروشگاه فیزیکی شماست. طراحی وب سایت فروشگاهی در اصفهان و دیگر شهر ها امروزه به امری واجب برای تمام فروشگاه های اینترنتی علی الخصوص فروشگاه های لوازم خانگی تبدیل شده است. در ادامه، به صورت مختصر، به ۴ مورد مهم اشاره خواهیم کرد که شما به علت این ۴ مور مجبور به طراحی سایت خواهید بود.
طراحی قالب اختصاصی
این روزها، طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده و دمو، در بازار بسیار زیاد شده و با پایین ترین قیمت نیز به انجام می رسد، ولی نکته مهم در مورد طراحی وب سایت، این است که باید وب سایت به صورت کامل شخصی سازی شده باشد و قابلیت انجام هر ویرایش و ارتقا را نیز داشته باشد.
فروش در هر ساعت شبانه روز
یک مدیر فروشگاه لوازم خانگی میتواند در هر ساعت از شبانه روز نیاز مخاطبینش را پاسخ بگوید و محصول مورد نیاز مخاطبینش را از طریق وب سایت به آنها معرفی کند تا مخاطبین در هر ساعت از شبانه روز بتوانند بدون حضور فیزیکی در فروشگاه سفارشات و خرید خود را ثبت نمایند.
جذب مشتری هوشمندانه
در طراحی سایت و سئو، امکان این وجود دارد که مشتریان واقعی محصولاتمان را به صفحات درست از وب سایت برسانیم. در این روش، با کمترین هزینه تبلیغات می توانیم تبلیغاتی دائمی برای محصولاتمان را به دست مشتریان هدف محصولات و خدماتمان برسانیم.
جا نماندن از رقبا
بازار امروز، پر رقابت تر از همیشه است. کافی است از رقبای خود عقب بیوفتید، جبران این عقب ماندگی بسیار سخت تر و پر هزینه تر از چیزی است که فکرش را بکنید … آینده برای کسانی است که امروز را جدی گرفته اند و با برنامه ریزی ای دقیق برای فردا آماده شده اند.
همین الآن تماس بگیر
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت انجام پروژه و همچنین قابلیت های وب سایت، با شماره های زیر تماس بگیرید و یا شماره خود را در فرم زیر وارد کنید تا پشتیبانان ویستا در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند …
برای یک فروشگاه لوازم خانگی، چه مواردی الزامی است؟
لوازم خانگی امروزه بزرگ ترین وسایلی است که برای منازل و ادارات خریداری می شود و قیمت آن نیز بسیار بالا است. بنابراین اولین موردی که برای خریدار هنگام سفارش محصول بسیار مهم است، اعتماد مصرف کننده بهفروشنده و فروشگاه و برند محصول است. اولین مورد الزامی برای هر فروشگاه اینترنتی، ایجاد حس امنیت خاطر و جلب اعتماد مشتریان است. در انواع فروش فیزیکی و مجازی ایجاد حس اعتماد و امنیت خاطر راه و رسم و روش های خود را دارد، دریافت نماد اعتماد الکترونیک، دریافت مجوز های لازم و بارگیری آنها در صفحات سایت، دریافت نمایندگی از برند های پر فروش و ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی از جمله مواردی است که اعتماد خریدار را جلب می کند.
اما شاید این حس اعتماد و … باعث شود بازدید کننده از وب سایت، تصمیم به خرید کالا از شما بگیرد، ولی اگر وب سایت فروشگاهی ما، بازدید کننده ای نداشته باشد، طبیعتا فروشی هم اتفاق نمی افتد. در وب سایت، بر خلاف فروشگاه فیزیکی که هر ره گذری که از خیابان میگذرد آن را میبیند، می توانیم، بینندگان و کاربران ورودی وب سایت را سفارشی سازی و بهینه کنیم. مثلا برای یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی، افراد در سن ۲۰ تا ۶۰ سال را به عنوان هدف اصلی سایت قرار دهیم، از طرفی اگر صرفا در شهر اصفهان قصد فروش داریم، میتوانیم علاوه بر سن و سال، تنها ساکنین اصفهان را به عنوان بازار هدف خود انتخاب کنیم. در این میان، میتوانیم تبلیغاتی هوشمند برای جذب تازه عروس و داماد ها و کسانی انجام دهیم که به فکر خرید لوازم خانگی هستند و با ایجاد لندینگ پیج های مرتبط و سئو کلمات و عبارات کلیدی مورد نیازمان، همیشه در دسترس کسیانی قرار بگیریم که قصد خرید لوازم خانگی دارند. در این حالت ممکن است روزانه هر تعداد بازدید اما مفید از وب سایت صورت بگیرد که هرکدام از این بازدید کنندگان یک مشتری بالقوه هستند و از طریق راه های ارتباطی و شماره های تماس و دکمه ها و فرم های تماس، آنان را به تماس با فروشگاه و خرید، سوق بدهیم.
یک نمونه طراحی سایت و سئو
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی کالا ۳۱۳
نمونه کار وب سایت کالا ۳۱۳ در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ استارت خورد و پس از تکمیل طراحی سایت و چیدمان صفحات، پروژه سئو کلمات کلیدی این وب سایت در کلماتی مانند : لوازم خانگی در اصفهان – خرید لوازم خانگی در اصفهان – لوازم خانگی آسیب دیده – لوازم خانگی ضربه خورده – لوازم خانگی با ایراد ظاهری – خرید لوازم خانگی قسطی – نمایندگی دیپوینت در اصفهان و … و به صورت کلی در بیش از ۳۰ کلمه و عبارت کلیدی دارای رتبه های برتر در نتایج سرچ گوگل است.
توصیه ویستا به فروشگاه های لوازم خانگی در اصفهان : بازار یابی در قرن جدید، نیازمند تفکری عمیق تر و بکار گیری روش های نوین است. بازاریابی سنتی به شیوه پدرانمان، اگر چه زمانی بسیار موفق و قابل دفاع بوده، ولی امروزه، در جامعه کنونی، جا ماندن از جامعه چیزی جز شکست به همراه نخواهد داشت. توصیه ویستا به صاحبین مشاغل، راه اندازی شعبه دوم فروشگاه در اینترنت و سئو کلمات و عبارات کلیدی اصلی آنها در شهر و استان خود و یا در سطح کشور است. در اصفهان به تازگی فروشگاه ها و صاحبین مشاغل متوجه پتانسیل این بخش از بازار یابی شده اند پس بنا بر این افرادی که امروز در این زمینه فعالیتی داشته باشند، آینده ای بهتر و روشن تر خواهند داشت.