چرا به سایت نیاز دارم؟

۵+۱ دلیل اصلی در پاسخ به سوال: چرا به سایت نیاز دارم؟

چرا به سایت نیاز دارم؟  به ۵+۱ علت …

اینترنت در دهه اخیر باعث تحولی عظیم در ارتباطات و تبلیغات و … شده است. قبل از اینکه اینترنت تمام کره زمین را به اسارت خود در بیاورد، همه اینها به شکلی دیگر انجام می شد، تبلیغات بنری تبلیغات کارت ویزیت و تراکت و انواع ارتباطات به شکلی دیگر انجام می شد. امروزه شما برای تهیه یک وعده ناهار، آنچنان زحمتی به خود نمیدهید.

با چند تاچ می توانید رستوران های مختلف را بررسی کنید و غذای مورد علاقه تان را با بهترین قیمت آن هم با تخفیف سفارش دهید. اما تا همین چند سال پیش برای خرید یک ساندویچ، باید به دنبال نزدیک ترین فست فود میگشتید و تا آماده شدن غذا وقت خود را در این فروشگاه تلف می کردید. این کاری است که اینترنت با دنیا کرده است. در ادامه هم همین روند ادامه خواهد داشت. به همین دلیل است که سعی کردیم در قالب این مقاله، تمام دلایلی که ما را ملزم به طراحی سایت و همچنین در ادامه  ملزم به انجام سئو می کند را ارائه کنیم.

۱ – برای موفقیت باید در جهت جریان آب رودخانه شنا کنید

امروزه همه چیز به سرعت در حال تغییر و تحول است و همه چیز به سمت ساده تر شدن و کاربردی تر شدن برای استفاده راحت تر کاربران می رود. یکی از اصلی ترین ابزار هایی که امروزه به کمک جوامع بشری آمده بستر اینترنت و وب سایت ها و نرم افزارهای فعال در آن هستند. امروزه برای خرید کمیاب ترین محصولات و یا حتی انجام ۹۰ درصد فعالیت های بانکی و یا حتی برای دیدن آموزش و تحصیل، حتی نیازی به خارج شدن از منزل نخواهید داشت و تمام کارهایتان را از پشت یک صفحه مانیتور لپتاپ یا موبایل متصل به اینترنت می توانید انجام دهید.

به همین دلیل، اگر ساز مخالف بزنید و بخواهید در خلاف جهت رودخانه شنا کنید، از رقیبانتان عقب خواهید افتاد. بهتر است به جای این، بر روی آینده سرمایه گذاری کنید و با پیشبینی رفتار احتمالی مشتریان در آینده، و پیش بینی تحولات آینده، زود تر از رقیبان به طراحی استراتژی بپردازید.

همین الآن تماس بگیرید و مشاوره رایگان طراحی سایت دریافت کنید

۲ – هر چه زودتر اقدام کنید، زودتر به نتیجه خواهید رسید

هر چه زودتر شروع کنید، زودتر با مشکلات راه و ایرادات کارتان آشنا خواهید شد، پس زودتر از رقیبان به رفع مشکلات خواهید پرداخت و نتیجه در انتظار کسانی است که کارشان را بی نقص انجام میدهند. تجربه مهمترین و اصلی ترین موردی است که هر فروشنده یا بازاریاب و یا مدیری به آن احتیاج دارد. شما می توانید از بیرون به جمع آوری اطلاعات بپردازید ولی مطمعن باشید کسی که زودتر وارد عمل شده، زودتر هم به نتیجه خواهد رسید.

بعلاوه در تبلیغات اینترنتی، و دیجیتال مارکتینگ، کسی که رودتر از همه شروع می کند، اعتبار بیشتری خواهد داشت. فرض کنید قصد خرید یک محصول را دارید که دو فروشگاه آن را با یک قیمت ارائه می دهند. تا اینجا همه شرایط برابر است. حالا بیایید فرض کنیم یکی از این فروشگاه ها کار خود را به تازکی شروع کرده و فروشگاه دیگر بیش از چند سال است که به صورت فعال در حال ارائه محصولات و یا خدمات است. انتخاب شما کدام یک خواهد بود؟

طراحی سایت اولین قدم برای شروع یک کسب و کار دیجیتال است. به جای فردا، همین امروز، به افتتاح فروشگاه اینترنتی خود فکر کنید. همین الآن اقدام کنید و مشاوره رایگان بگیرید.

همین الآن تماس بگیرید و مشاوره رایگان طراحی سایت دریافت کنید

۳ –  شما باید بتوانید ۲۴/۷ پاسخگوی نیاز مشتریان باشید

حتی بزرگترین شرکت ها و فروشگاه ها نیز، زمانی مشخص برای ارائه پشتیبانی و پاسخ به سوالات مشتریان و بازدید کنندگان دارند. در پاسخگویی تلفنی نیز همین موضوع صدق می کند. بزرگ ترین شرکت ها نیز پس از تایم اداری تا ساعتی مشخص پاسخگویی تلفنی ارائه می دهند. با این حال، باید به فکر زمانی باشید، که در فروشگاه حاضر نیستید و امکان پاسخگویی تلفنی را هم ندارید. باید بتوانید در زمانی که هیچیک از کارمندانتان حضور ندارد و تلفن ها را هم جواب نمیدهید، پاسخ سوالات کاربر را بدهید، اطلاعات کامل او را برای تماس بعدی دریافت کنید و حتی لیستی از قیمت ها به مشتریان احتمالی ارائه دهید.

چرا به سایت نیاز دارم؟

تمامی این موارد در یک طراحی سایت شرکتی و یا طراحی سایت فروشگاهی خلاصه می شوند. با ایجاد یک صفحه سوالات متداول، مهم ترین سوالات کاربران را پاسخ بدهید و بگذارید تا اگر کسی به سایت شما مراجعه کرد بتواند جواب سوالاتش را بگیرد. با ایجاد انواع فرم می توانید هر گونه اطلاعات لازم را از مشتریان و بازدید کنندگان از سایتتان را بگیرید تا بعدا بتوانید با او ارتباط برقرار کنید. همچنین از قابلیت هیا دیگر مانند چت آنلاین، پشتیبانی تلفنی آنلاین، تیکتینگ و … نیز استفاده کنید. وب سایت را می توان یک پایگاه از کسب و کار دانست که بدون محدودیت در حال ارائه خدمات است. که از طریق آن حتی در روزهای تعطیل نیز می توانید اجناس خود را بفروشید و یا از مشتریان اطلاعات تماس دریافت کنید.

همین الآن تماس بگیرید و مشاوره رایگان طراحی سایت دریافت کنید

۴ – جمعیت ایرانیان حاضر در بستر اینترنت ۷۸ میلیون نفر است

ممکن است هر ساعت از شبانه روز، یک نفر به خدمات و محصولاتی نیاز پیدا کند که شما آن را ارائه می دهید. این فرد در ۹۰ درصد مواقع، حتی اگر آن زمان قصد خرید یا تهیه خدمات را نداشته باشد، حد اقل یک بار در اینترنت، یا در اینستاگرام، در مورد آن خدمات یا محصول جستجو می کند. اگر شما به عنوان فروشنده یا ارائه دهنده این خدمات، فروشگاهی اینترنتی خود را راه اندازی نکرده باشید، یا در اینستاگرام، پیج تبلیغاتی خود را نساخته باشید، به همین راحتی یک مشتری احتمالی را از دست خواهید داد.

تصور کنید در طول هر شبانه روز، چندین و چند مشتری احتمالی در فضاهای مجازی و در اینترنت به جستجوی کالا و خدمات مورد نیازشان میپردازند. ۷۸ میلیون نفر ایرانی امروز در بستر اینترنت، در موتورهای جستجوگر و شبکه های مجازی به جستجوی محصولات و خدماتشان میپردازند. این دریای بکر، بهترین جا برای پهن کردن تور برای به دام انداختن مشتری است. در هیچ کجای شهر خیابانی با عبور و مرور ۷۸ میلیون انسان پیدا نخواهید کرد. پس بهتر است به جای سرمایه گذاری در مکانهایی که امکان رشد کمی دارند، در محلی سرمایه گذاری کنید که ۷۸ میلیون مشتری احتمالی را در خود جای داده است.

همین الآن تماس بگیرید و مشاوره رایگان طراحی سایت دریافت کنید

۵ – بازاریابی هوشمندانه با کمترین هزینه

شما می توانید با هزینه های بسیار بالا و تبلیغات گسترده، در بستر دیجیتال و حتی در تلوزیون و رادیو، و حتی در فوتبال های مهم و … مانند تمام شرکت های بزرگ مواد غذایی و … عمل کنید و طبیغتا در جامعه نیز شناخته شوید. ولی هزینه انجام چنین تبلیغاتی بسیار بالا و تا حدی غیر مفید و بدون بازده است.

مثلا تبلیغات بزرگ لوله ایزی پایپ در دربی را حتما در خاطر دارید. اگر قبل از انجام این تبلیغات با آن هزینه سرسام آور، با یک متخصص تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ مشورت کرده بودند، فکر میکنید باز هم میلیارد ها تومان صرف تبلیغات برای ورزش دوستانی میکردند که ممکن است کمتر از۱ درصد آنها به این تبلیغات واکنش مثبت نشان دهند؟ از طرفی، کدام پیمانکار بزرگی، پروژه در حال ساخت خود را رها می کند و به سراغ تلوزیون می رود تا دربی را تماشا کند که تبلیغ لوله را ببیند؟

با تمام اینها فرض میگیریم این تبلیغات توسط این شخص دیده شد، چه تضمینی برای این وجود دارد که این فرد از قبل لوله مورد نیاز برای ساختمان را تهیه نکرده باشد، یا با شرکت دیگری طرف قرارداد نباشد؟ اینها ثابت میکنند که این شیوه تبلیغات بازدهی بسیار کمی دارد و دیگر نمیتوان مطمعا بود که اگر هزینه زیادی برای تبلیغات کردید، پاسخ مناسبی هم دریافت خواهید کرد … در همین بازار ممکن است شرکتی با یک دهم هزینه ای که ایزی پایپ کرد، برای سالیان سال، از طریق تبلیغات دائمی خود، مشتری جذب کند.

همین الآن تماس بگیرید و مشاوره رایگان طراحی سایت دریافت کنید

۶ – وقت طلاست …

هر چیزی در این دنیا قابل جبران و جایگزینی است، بجز زمان … از قدیم شنیده ایم که می گویند، وقت طلاست … منظور از این حرف اهمیت و جایگاه بالای زمان در زندگی است. بیایید تصور کنیم شما در ۵۰ سالگی به بهترین اسباب بازی که در کودکی به دنبالش بودید رسیده اید. چه جذابیتی برای شما دارد؟ هیچ …  یا اینکه در ۱۰ سالگی صاحب بزرگ ترین کارخانه کشور باشید … در این صورت هم به جایی نخواهید رسید و خیلی زود هر چه دارید از دست خواهید داد. هر کار و فعالیتی، زمان مخصوص به خود را دارد … امروز زمان سرمایه گذاری در اینترنت و وب سایت ها است …

تاثیر دیجیتال مارکتینگ در قیف فروش

قیف فروش چیست؟ جذب مخاطب هدف و تبدیل او به مشتری

قیف فروش چیست ؟

به ظاهر قیف دقت کنید. دهانه ای بزرگ که دیتای ورودی را به سمت هدف اصلی هدایت می کند. پس زمانی که هدف اصلی فروش است منظور از قیف فروش، استراتژی ها و مراحلی است که برای تبدیل بازدید کننده و مخاطب ورودی به مشتری تعیین شده است. قیف فروش به شما کمک می کند تا مخاطبین مان را به سمت خرید محصول و خدمات ارائه شده توسط خودمان سوق بدهیم. مسلما تعیین استراتژی مناسب برای طراحی این قیف مهم ترین بخش کار است و این قیف فروش در تمام انواع فروش، سنتی و غیر سنتی کاربرد دارد و برای هر نوع کسب و کار استراتژی خاص خود را طلب میکند. اما دیجیتال مارکتینگ در این قیف فروش چه تاثیری دارد؟ دیجیتال مارکتینگ چگونه باعث افزایش مشتری میشود؟ این سوالاتی است که در این مقاله به صورت کامل بررسی خواهیم کرد.

قیف فروش

تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر قیف فروش

یک بار دیگر به قیف نگاه کنید. دهانه این قیف بسیار بزرگ است، این به این معنی است که مخاطبین زیادی را جذب میکند. معمولا اشخاصی که در ابتدا به قیف فروش وارد می شوند از تمام اقشار جامعه هستند و احتمال اینکه در نهایت به مشتری تبدیل شوند بسیار بسیار کم و ناچیز است. در این صورت اگر بهترین استراتژی با مشاوره بهترین کادر مشاوره کسب و کار، با صرف هزینه های بالا نیز برای یک کسب و کار در نظر گرفته شود، ممکن است درصد ناچیزی از این حجم ورودی به مشتری تبدیل شوند.   برای درک بهتر، یک شرکت بازرگانی فولاد را در نظر بگیرید. اینچنین شرکتی با در اختیار داشتن بهترین کادر فروش و صرف هزینه های سنگین برای ایجاد یک استراتژی فروش قیف فروش خود را طراحی می کند. ولی ورودی این قیف از تمام افراد جامعه هستن و ممکن است هیچ یک از آنها به چنین محصولی نیاز نداشته باشند، در این صورت هر چقدر هم استراتژی تبدیل بازدیدکننده به مشتری خوب باشد، باز هم این خدمات و محصولات به کار ۹۹% ورودی این قیف نمیخورد. به بیان دیگر حتی اگر سحر و جادو هم بکار رفته باشد و بیننده را متقاعد به خرید کنید، پول لازم برای خرید نخواهد داشت … !!!

پس باید چه راهی را پیش رفت تا درصد تبدیل مخاطب عادی به مشتری بیشتر شود؟
راه حل در ورودی قیف است …

راه حل این است که ورودی را بهینه کنید. با چند فیلتر در ورودی این امکان پذیر است. باید سعی کنید مخاطبینی را وارد این پروسه کنید که مرتبط با کار شما باشند. از نظر سنی، از نظر نوع کار و … . این مورد در سئو و دیجیتال مارکتینگ قابل پیاده سازی است. در این حالت، شما با سئو کلمات کلیدی و طراحی صفحات فرود و انجام تبلیغات اینترنتی و … که همه و همه در پکیج دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود، مخاطبینی را به قیف خود دعوت خواهید کرد که اشتراکاتی در مورد کار و زمینه فعالیت شما داشته باشند. در این حالت بدیهی است میزان تبدیل مخاطبین ورودی به مشتریان به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

تاثیر دیجیتال مارکتینگ در قیف فروش
طراحی سایت بازرگانی در اصفهان

طراحی سایت بازرگانی در اصفهان

طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی با تمام ویژگی‌ها و چند زبانه

چند زبانه | سئو زبان انگلیسی | هاست اروپا | دامنه com. | طراحی اختصاصی | ارائه انواع فرم

تبلیغات گسترده | کمپین تبلیغاتی | سئو کلمات کلیدی | ریپورتاژ | تیزر تبلیغاتی | بهینه سازی سایت

Business Site Features

ویژگی های طراحی سایت بازرگانی چیست؟

امکاناتی که ویستا برای سایت های تجاری در نظر میگیرد، به شرح زیر است. این سایت ها عموما باید چند زبانه باشند و سرعت لود بالایی نیاز دارند. همچنین ظاهر گرافیکی مناسبی نیز نیاز دارند.

سیستم مدیریت فروش CRM

معرفی به بازار خارجی و داخلی

سایت فعال چند زبانه

میزبانی شبانه‌روزی

مجهز به سامانه پیامکی

امکان تیکتینگ اعضا

ارائه انواع فرم تماس

ارائه فاکتور آنلاین

ارائه گواهی نامه Ssl

کاملا واکنشگرا برای موبایل

پروژه ها و گالری تصاویر

پشتیبانی ۲۴ ساعته همه روزه

Benefits of Business Site

مزایای سایت بازرگانی چیست؟

به صورت کلی، در ویستا، هر وب سایت با توجه به نیازسنجی که برای آن بیزینس انجام می شود، برنامه ریزی شده و سپس برای انجام پروژه اقدام می شود. بدین ترتیب، طبق نیاز سنجی که متخصصین ویستا برای شرکت های بازرگانی انجام داده اند، هر وب سایت بازرگانی به چند مورد اصلی نیاز دارد، مانند صفحات چند زبانه، امکان معرفی محمصولات، امکان سفارش گیری و رزرواسیون و دریافت شماره و …، امکان تماس از طریق سایت به صورت مستقیم برای مشتریان، سرعت بالای سایت، امکان ایجاد گالری و …

یک شرکت بازرگانی، باید در تمام ساعات شبانه روز، پاسخگویی مناسبی به افراد و مشتریان ود داشته باشد، ولی این مورد تقریبا غیر ممکن است، یکی از مفید ترین مزایای داشتن وب سایت، همین مورد است، شما با یک وب سایت و چند فرم، می توانید در هر ساعتی از شبانه روز نیاز مشتریانتان را پاسخ دهید.

طراحی سایت بازرگانی

پس از دریافت اطلاعات شما به صوت کامل، مدت زمان تقریبی حد اکثر ۲۰ روز کاری برای طراحی سایت زمان نیاز هست. در این مدت با ایجاد هماهنگی میان شما و مدیر پروژه ویستا، ویرایش ها و نظرات شما در وب سایت اعمال می‌شود.

از زمان تحویل سایت، به مدت ۱ ماه پشتیبانی به صورت رایگان انجام می شود، پشتیبانی برای زمان بیشتر نیازمند عقد قرارداد است و با درخواست کارفرما انجام میگیرد.

خیر، وب سایت های طراحی شده، همگی با قالب اختصاصی و مطابق با سلیقه شما طراحی می‌شوند.

در طراحی اولیه تمام مطالب مورد نیاز شما در سایت بارگیری میشود، ودر ادامه با تمدید پشتیبانی این عمل انجام میگردد.

در طراحی سایت، اصول سئو و بهینه سازی تصاویر برای وب سایت در نظر گرفته می شود، و کد های اضافه حذف خواهند شد، و در ادامه در صورت نیاز برای بهبود کلمات کلیدی و بارگیری مقالات و همچنین کسب رتبه های برتر در نتایج سرچ گوگل، در پکیج سئو سایت ویستا قابل انجام است.

همین الآن با ما تماس بگیرید !

تلفن تماس :

۰۳۱۳۶۲۴۲۰۷۲

نحوه گرفتن اینماد

آموزش ۰ تا ۱۰۰ نحوه گرفتن اینماد ( نماد اعتماد الکترونیک )

آموزش ۰ تا ۱۰۰ نحوه گرفتن اینماد ( نماد اعتماد الکترونیک )

دریافت اینماد برای کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاه های فعال در بستر وب سایت، با جلب اعتماد بازدید کنندگان و مشتریان، فروش را تا حد بسیار زیادی بهبود می بخشد و باعث خواهد شد، بازدید کنندگان از فروشگاه اینترنتی بدون هیچ بی اعتمادی و سوال اضافه، تصمیم خود را برای خرید محصولات مورد نظرشان نهایی کنند. در این مقاله قصد داریم ۰ تا ۱۰۰ نحوه گرفتن اینماد را بررسی کنیم.

نحوه گرفتن اینماد

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار آنلاین یا یک فروشگاه اینترنتی در بستر اسنترنت و وب سایت هستید، حتما بارها و بار ها در پشتیبانی آنلاین و تماس هایی که دریافت کرده اید به سوالات زیر برخورد کرده اید. کاربران و مشتریان، همیشه قبل از انجام خرید، به خصوص در فروشگاه هایی که امکان پرداخت درب منزل را ندارند، این سوال ها را از مدیر فروشگاه می پرسند و نمی توانند به راحتی اعتماد کنند.

  • چطور به شما اعتماد کنم ؟
  • از کجا بدونم محصولاتم برای من ارسال میشن ؟
  • چطور راجع به اصالت کالای ارسالی شما مطمعا باشم ؟
  • چطور میتونم به درگاه پرداخت فروشگاه شما مطمعا باشم ؟

حتما بارها و بار ها خود شما نیز به این مشکل برخورده اید، که قصد خرید از یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید ولی به دلایلی نتوانید به او اعتماد کنید. راهکار شما در این مورد چیست؟ اگر از یک مدیر فروشگاه اینترنتی بخواهید به شما در زمینه مدیریت فروشگاه اینترنتی مشاوره بدهد، بدون شک اولین تذکر او به شما، دریافت ای نماد خواهد بود. اینماد برای حل مشکل اعتماد سازی آمده است. راهی ساده و آسان برای جلب اعتماد مشتریان نسبت به اعتبار فروشگاه اینترنتی مورد نظر …

اینماد چیست ؟ ( نماد اعتماد الکترونیک )

همانطور که از نام آن مشخص است، اینماد یک راهکار ساده و کارآمد برای جلب اعتماد مشتریان نسبت به اعتبار فروشگاه اینترنتی است. اینماد از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک  به کسب و کار ها اعطا می شود. کسب و کارهای اینترنتی در هر دسته بندی که هستند، می توانند به سراغ سایت اینماد بروند، و پس از ثبت نام و تکمیل اطلاعات، برای کسب و کار خود درخواست دریافت نماد اعتماد الکترونیک بدهند. در ادامه با روش انجام این کار و دریافت ای نماد با شما هستیم.

اولین مرحله برای دریافت اینماد، باید به وب سایت نماد اعتماد الکترونیک، یا به صورت اختصار همان اینماد ( enamad ) وارد شوید که برای این منظور می توانید از طریق کلیک بر روی اینجا به این سایت لینک شوید و یا به صورت دستی آدرس ( enamad.ir ) را وارد کنید. پس از ورود به این سایت در صفحه اول، می توانید سیاست ها و هدف ایجاد اینماد را به صورت کامل متوجه شوید. همانطور که قبلا توضیح داده شد، در صفحه اول این سایت، یکی از اهداف به شکل زیر معرفی شده است.

یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی می باشد. در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد.

نحوه گرفتن اینماد - مراحل

نحوه دریافت اینماد
۱

ورود به سایت

مرحله اول دریافت اینماد

پس از ورود به وب سایت اینماد، در منو بالای سایت، به قسمت کسب و کارها / ثبت نام و ورود به کاربری میرویم تا بتوانیم یک حساب جدید در وب سایت ای نماد ایجاد کنیم. در تصویر روبرو می توانید این مرحله را به صورت تصویری مشاهده بنمایید.

دریافت اینماد
۲

ورود به پنل

مرحله دوم دریافت اینماد

پس از ورود به سایت لازم است در این سامانه، یک حساب کاربری ایجاد کنید. در صورتی که از قبل نیز حساب کاربری دارید، با ورود اطلاعات ورود می توانید به پنل کاربری خود وارد شوید.

مراحل دریافت ای نماد
۳

ورود به پنل / ثبت نام

مرحله سوم دریافت اینماد

اگر از قبل حساب کاربری ندارید، باید یکی ایجاد کنید، پس روی گزینه ایجاد حساب جدید کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را به صورت کامل وارد نمایید. اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام، مانند نام و نام خانوادگی و … خواهد بود. در ادامه در پنل های داخلی سایت نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام خواهد شد.

۴

تکمیل اطلاعات

مرحله چهارم دریافت اینماد

در قسمت تکمیل اطلاعات، ۴ بخش ( تکمیل فرم اطلاعات – بارگذاری مدارک – احراز اطلاعات – ویرایش اطلاعات ) مشاهده میکنید. در این قسمت ابتدا تکمیل فرم اطلاعات خود را انجام دهید، سپس در قسمت ” بارگذاری مدارک ” مدارک شناسایی مورد نیاز سایت اینماد را آپلود کنید و منتظر تایید مدارک باشید. همچنین می توانید از طریق قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به ویرایش اطلاعات وارد شده اقدام نمایید.

۵

افزودن کسب و کار

مرحله آخر دریافت اینماد

در مرحله آخر، وقت آن رسیده است که کسب و کار خود را از بخش، کسب و کار، افزودن کسب و کار اضافه کنید و منتظر تایید نماد اعتماد الکترونیک باشید. پس از این مرحله کد دریافتی توسط این سایت را می توانید در هر کجای سایت فروشگاه اینترنتی خود قرار دهید تا مشتریان با دیدن نماد اعتماد الکترونیک شما، و کلیک بر روی آن و مشاهده مشخصات شما، با اعتماد کامل خرید خود را نهایی کنند.

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ

شاید برای شما جالب باشد که دیجیتال مارکتینگ یا بازرایابی اینترنتی از چه زمانی شروع شده ؟ آیا دیجیتال مارکتینگ از ابتدا به همین شکل فعلی بوده ؟؟ یا تغییرات در طول زمان و سالیان اخیر باعث شکل فعلی آن شده است؟ یا حتی دیجیتال مارکتینگ قبلا وجود داشته یا خیر ؟ در این مقاله به بررسی تاریخچه دیجیتال مارکتینگ و سیر تحولات آن در طول سال های اخیر می پردازیم.

بازاریابی دیجیتال بخشی از بازاریابی است که از اینترنت و فناوری‌های دیجیتال آنلاین مانند رایانه‌، تلفن‌های همراه و سایر رسانه‌ها و پلتفرم‌های دیجیتال برای تبلیغ محصولات و خدمات کسب و کارها استفاده می‌کند. دیجیتال مارکتینگ با نام‌های «بازاریابی آنلاین»، «بازاریابی اینترنتی» یا «بازاریابی وب» نیز شناخته می‌شود. اصطلاح بازاریابی دیجیتال در طول زمان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

۱۹۷۱

اولین ایمیل

اولین جرقه های دیجیتال مارکتینگ در تاریخ

توسعه بازاریابی دیجیتال از توسعه فناوری جدایی ناپذیر است. یکی از اولین رویدادهای کلیدی در سال ۱۹۷۱ رخ داد، زمانی که ری تاملینسون اولین ایمیل را ارسال کرد، و فناوری او بستری را برای افراد فراهم کرد تا بتوانند فایل‌ها را از طریق ماشین‌های مختلف ارسال و دریافت کنند.

با این حال، در تاریخچه دیجیتال مارکتینگ، دوره قابل تشخیص تر به عنوان شروع بازاریابی دیجیتال سال ۱۹۹۰ است زیرا در اینجا موتور جستجوی Archie به عنوان شاخصی برای سایت های FTP ایجاد شد.

اولین ارسال ایمیل

ریموند ساموئل تاملینسون (Raymond Samuel Tomlinson) یک برنامه نویس کامپیوتر آمریکایی بود که در سال ۱۹۷۱ اولین برنامه ایمیل را بر روی سیستم ARPANET، پیشرو اینترنت، اجرا کرد. این اولین سیستمی بود که قادر به ارسال نامه بین کاربران در میزبان های مختلف متصل به ARPANET بود. ویکیپدیا

۱۹۹۰

اولین موتور جستجو

اولین موتور جستجو

Archie ابزاری برای نمایه سازی آرشیوهای FTP است که به کاربران این امکان را می دهد تا فایل های خاص را راحت تر شناسایی کنند. این اولین موتور جستجوی اینترنتی محسوب می شود. اجرای اولیه در سال ۱۹۹۰ توسط آلن امتیج، که در آن زمان دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه مک گیل در مونترال، کانادا بود، نوشته شد. ویکیپدیا

در دهه ۱۹۸۰، ظرفیت ذخیره سازی رایانه ها به اندازه کافی برای ذخیره حجم عظیمی از اطلاعات مشتریان بود. شرکت ها شروع به انتخاب تکنیک های آنلاین، مانند پایگاه اطلاعاتی بازاریابی، به جای یک لیست محدود کردند.

پایگاه‌های اطلاعاتی به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که اطلاعات مشتریان را به طور مؤثرتری ردیابی کرده و رابطه بین خریدار و فروشنده را تغییر می‌دهند.

۱۹۹۰

پیدایش CRM

اولین کاربرد دیجیتال مارکتینگ

در دهه ۱۹۹۰، اصطلاح دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی برای اولین بار ابداع شد. با شروع معماری سرور/مشتری و محبوبیت رایانه های شخصی، برنامه های کاربردی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عامل مهمی در فناوری بازاریابی تبدیل شد.

CRM چیست

CRM مخفف عبارت لاتین Customer Relationship Management     به معنی مدیریت ارتباط با مشتری استهم اکنون CRM یکی از پر فروش ترین نرم افزارهای فروش در سطح دنیا است. بیشتر شرکت ها و سازمان ها برای افزایش نرخ فروش و همچنین ارتباط پیوسته با مشتری از نسخه های مختلف این نرم افزار استفاده می کنند.

در کشور ما هم شرکت های زیادی نرم افزار CRM را تولید می کنند.

رشد و ارتقای CRM

رقابت شدید فروشندگان را مجبور کرد تا خدمات بیشتری را در نرم افزار خود بگنجانند، به عنوان مثال، برنامه های کاربردی بازاریابی، فروش و خدمات. پس از تولد اینترنت، بازاریابان همچنین توانستند داده های عظیم مشتریان آنلاین را توسط نرم افزار eCRM در اختیار داشته باشند.

در CRM  می توانند اطلاعات خرید و نیازهای مشتری را به روز کنند و اولویت های تجربه خود را به دست آورند.

۱۹۹۴

اولین بنر تبلیغاتی دیجیتالی

اولین بنر تبلیغاتی دیجیتال

اولین بنر تبلیغاتی قابل کلیک در سال ۱۹۹۴ شد، که کمپین “شما خواهید بود” توسط AT&T بود و در چهار ماه اول پخش آن، ۴۴٪ از همه افرادی که آن را دیدند روی تبلیغ کلیک کردند

AT&T Inc. یک شرکت هلدینگ چندملیتی آمریکایی است که در دلاور ثبت شده است اما دفتر مرکزی آن در برج ویتاکر در مرکز شهر دالاس، تگزاس است. این بزرگترین شرکت مخابراتی جهان و بزرگترین ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در ویکی پدیا ایالات متحده است.

۱۹۹۴

ظهور یاهو Yahoo!

ظهور یاهو YAhoo!

در ۱۹۹۴ یاهو با ادرس Yahoo.com به عنوان  اولین وبسایت که شامل ایمیل و هم موتور جستجو بود راه انداری شد.

در ژانویه ۱۹۹۴، یانگ و فیلو دانشجویان فارغ التحصیل مهندسی برق در دانشگاه استنفورد بودند، زمانی که وب‌سایتی به نام «راهنمای جری و دیوید برای شبکه جهانی وب» ایجاد کردند.این سایت یک فهرست وب ویرایش شده توسط انسان بود که در یک سلسله مراتب سازماندهی شده بود، برخلاف فهرست صفحات قابل جستجو. در مارس ۱۹۹۴، “راهنمای جری و دیوید برای وب جهانی” به “یاهو!” تغییر نام داد. و به فهرست یاهو معروف شد. دامنه «yahoo.com» در ۱۸ ژانویه ۱۹۹۵ به ثبت رسیده است.

۱۹۹۶

الکسا،  لوک اسمارت و هات بوت

Alexa, Looksmart , Hotbot

این ۳ سایت تقریبا به صورت همزمان در ۱۹۹۶ راه اندازی شدند.

۱۹۹۷

اولین شبکه اجتماعی

اولین شبکه اجتماعی

سایت sixdegrees  در ۱۹۹۷ اجرا شد. ابن سایت به عنوان اولین شبکه اجتماعی به صورت اشتراک گذاری مخاطین راه اندازی شد. گرچه این سایت تنها ۳ سال فعالیت کرد و در سال ۲۰۰۰ به کار خود خاتمه داد اما به عنوان اولین وبسایت شبکه اجتماعی آغازگر مسیری بود که هم اکنون سایر شبکه های اجتماعی در آن حضور دارند.

نام آن از مفهوم شش درجه گرفته شد و به کاربران اجازه داد تا دوستان، اعضای خانواده و آشنایان خود را هم در سایت و هم در خارج فهرست کنند. مخاطبین خارجی برای پیوستن به سایت دعوت شدند. افرادی که رابطه خود را با یک کاربر موجود تایید کردند اما در سایت ثبت نام نکردند، به‌روزرسانی‌ها و درخواست‌های گاه به گاه ایمیل را دریافت کردند. کاربران می‌توانند پیام‌ها و موارد تابلوی اعلانات را برای افرادی در درجه اول، دوم و سوم ارسال کنند و ارتباط آن‌ها را با هر کاربر دیگری در سایت ببینند.

۱۹۹۸

تولد گوگل!

تولد گوگل، آغاز تحولات

همزمان با تولد گوگل در ۱۹۹۸، مایکروسافت هم سرویس MSN را راه اندازی کرد. yahoo که قبلا به عنوان یک میزبان ایمیل قعالیت داشت، اولین موتور جستجوی خود را معرفی کرد.

گوگل در ژانویه ۱۹۹۶ به عنوان یک پروژه تحقیقاتی توسط لری پیج و سرگی برین زمانی که هر دو دانشجوی دکترا در دانشگاه استنفورد در کالیفرنیا بودند، شروع به کار کرد

۲۰۰۷

ظهور آیفون

ظهور آیفون

در دهه ۲۰۰۰، با افزایش تعداد کاربران اینترنت و تولد آیفون، مشتریان به جای مشورت با یک فروشنده، ابتدا به جستجوی محصولات و تصمیم گیری در مورد نیازهای خود به صورت آنلاین پرداختند، که مشکل جدیدی را برای بخش بازاریابی یک شرکت ایجاد کرد. علاوه بر این، یک نظرسنجی در سال ۲۰۰۰ در بریتانیا نشان داد که اکثر خرده فروشان آدرس دامنه خود را ثبت نکرده اند. این مشکلات بازاریابان را تشویق کرد تا راه های جدیدی برای ادغام فناوری دیجیتال در توسعه بازار بیابند.

آیفون مجموعه ای از گوشی های هوشمند است که توسط شرکت اپل طراحی و به بازار عرضه شده است. این دستگاه ها از سیستم عامل موبایل اپل iOS استفاده می کنند. نسل اول آیفون توسط استیو جابز، مدیرعامل وقت اپل در ۹ ژانویه ۲۰۰۷ معرفی شد.

اپل سالانه مدل‌های جدید آیفون و به‌روزرسانی‌های iOS را منتشر می‌کند. تا ۱ نوامبر ۲۰۱۸، بیش از ۲.۲ میلیارد آیفون فروخته شده است.

۲۰۰۷

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی

در سال ۲۰۰۷، اتوماسیون بازاریابی به عنوان پاسخی به جو بازاریابی همیشه در حال تحول توسعه یافت. اتوماسیون بازاریابی فرآیندی است که در آن نرم افزار برای خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی مرسوم استفاده می شود.

اتوماسیون بازاریابی به شرکت ها کمک کرد تا مشتریان را تقسیم بندی کنند، کمپین های بازاریابی چند کانالی راه اندازی کنند و اطلاعات شخصی سازی شده را برای مشتریان بر اساس فعالیت های خاص خود ارائه دهند. به این ترتیب، فعالیت کاربران (یا فقدان آن) باعث ایجاد یک پیام شخصی می شود که برای کاربر در پلتفرم دلخواه او سفارشی شده است. با این حال، علی‌رغم مزایای اتوماسیون بازاریابی، بسیاری از شرکت‌ها در تلاش هستند تا آن را به طور صحیح در استفاده‌های روزمره خود بکار گیرند.

۲۰۱۲

توسعه شبکه های اجتماعی

رشد بازاریابی اینترنتی در دهه ۲۰۰۰ و توجه به نیاز مشتری

بازاریابی دیجیتال در دهه‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ پیچیده‌تر شد، زمانی که تکثیر دستگاه‌هایی که قادر به دسترسی به رسانه‌های دیجیتال بودند به رشد ناگهانی منجر شد. آمار تولید شده در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ نشان داد که بازاریابی دیجیتال هنوز در حال رشد است. با توسعه رسانه های اجتماعی در دهه ۲۰۰۰ مانند لینکدین، فیس بوک، یوتیوب و توییتر، مصرف کنندگان در زندگی روزمره به شدت به الکترونیک دیجیتال وابسته شدند. بنابراین، آنها انتظار تجربه کاربری یکپارچه را در کانال های مختلف برای جستجوی اطلاعات محصول داشتند. تغییر رفتار مشتری، تنوع فناوری بازاریابی را بهبود بخشید.

تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی اصلی ترین نوع تولید محتوا است. محتوای متنی از ابتدایی ترین محتواهای ارائه شده در همه زمان ها است. از نوشتن یک کتاب داستان و رمان، مقاله علمی، روزنامه و … تا درج در وبسایت، خبرنامه ایمیلی و خبرگزاری ها همگی برپایه محتوای متنی هستند. 

تولید محتوای متنی

از ابتدای شکل گیری این واژه، تولید محتوا به صورت متن در قالب وبلاگ انجام می شد و شاید تصور این که تولید محتوای متنی در چنین جایگاهی قرار بگیرد دور از ذهن بود. شاید مهمترین دلیل آن، استفاده موتورهای جستجو از محتوای متنی برای درک مطلب منتشر شده و استفاده در روش های سئو سایت برای بالابردن رتبه وبسایت ها است.

تولید محتوای متنی در شبکه های اجتماعی

بیشتر شبکه های اجتماعی از ابتدا بر پایه محتوای متنی بوده اند و در تکامل و رشد این نوع محتوا، به سمت محتواهای گرافیکی، عکس، فیلم و غیره رفتند. حتی در اینستاگرام شما برای معرفی یک ویدئو نیاز دارید از هشتگ گذاری استفاده کنید. هشتگ هم نوعی محتوای متنی است که از آن برای دسته بندی محتواها می توان استفاده کرد. (ادمین اینستاگرام)

توییت در توییتر، کپشن در اینستاگرام و هر نوع متن در شبکه های اجتماعی محتوای متنی هستند

برای تولید یک ویدئو در یوتیوب یا اینستاگرام هم شما نیازمند داشتن یک محتوای متنی به عنوان فیلم نامه، سناریو و … هستید. این متن و قدرت کلمات است که در یک محتوا می تواند به صورت روخوانی و یا زیر نویس اورده شود. پس داشتن یک متن عالی برای تولید محتوای ویدئویی هم لازم است. 

انواع تولید محتوای متنی

  • تالیفی : این نوع از محتوا به صورت کاملا اختصاصی نوشته می شود. در واقع نویسنده محتوا ( محتوانویس ) با بررسی منابع مختلف و درک کافی از موضوع اصلی محتوا،  اقدام به نوشتن محتوا می کند. در این خصوص چند روش نه چندان دقیق هم مانند بازنویسی، اسپین و … وجود دارد که بعدا به آن خواهیم پرداخت
  • ترجمه : در این مورد محتوای تهیه شده با استفاده از منابع سایر زبان های دیگر ترجمه شده و سپس اصلاح می شود. معمولا کیفیت محتوا در این نوع محتوانویسی بسیار عالی است. 
  • تالیف و ترجمه
  • متن شبکه های اجتماعی
  • متن رپورتاژ آگهی

تولید محتوا برای سئو

سئو هم مانند هر فعالیت دیگری بر پایه محتوا است و شاید مهمترین اصل در رتبه بندی سایت ها، تولید محتوای عالی ، غیرکپی و برطرف کننده نیاز کاربر باشد. البته پیش فرض های زیادی برای نوشتن یک مقاله یا متن با هدف سئو وجود دارد که با بروزرسانی الگوریتم های گوگل و سایر موتورهای جستجو، دقیق تر و کارآمدتر می شوند.

عوامل مهم در تولید محتوای سئو شده

  • تعداد کلمات
  • کلمه کلیدی در عنوان مقاله
  • نوشتن محتوا به صورت توصیفی
  • نوشتن محتوا به صورت سوال و جواب 
  • درج جدول در محتوا
  • درج آمار در محتوا
  • انجام مقایسه بین چند گزینه 
  • عدم استفاده از محتوای کپی و تکراری
  • استفاده از کلمه کلیدی طولانی ( لانگ تیل کیورد )

 

برخی از پیش فرض های غلط تولید محتوا برای سئو

  •  نوشتن حداقل ۳۰۰ کلمه!

بله در سال های گذشته بسیاری از افرادی که در حوزه سئو فعالیت می کنند، از تیم تولید محتوا درخواست می کردند که محتوای تولیدی حداقل ۳۰۰ کلمه باشد. این پیش فرض از افزونه های سئو مانند یوآست در ذهن افراد جا افتاده است. گرچه نوشتن محتوای با تعداد کلمات بالا نشان دهنده عمق محتوا و شاید درک نویسنده از نیاز کاربر باشد. اما همیشه هم این چنین نیست! (یوآست یا رنک مث؟ بهترین افزونه سئو کدام است؟)

هیچ الزام و تاییدی وحود ندارد که ار محتوایی طولانی باشد، پس رتبه بهتری خواهد داشت!

  • تکرار کلمه کلیدی در متن

شاید نوشتن کلمات کلیدی در عنوان و چند پاراگراف ابتدای متن، بتواند به گوگل این مطلب را برساند که دقیقا در مورد چه چیزی صحبت می شود، اما تکرار کلمات کلیدی در متن آن هم به صورت زیاد و اسپم ، اصلا روش موثری برای گرفتن رتبه در گوگل نیست. بهترین حالت استفاده از کلمه کلیدی به میزان ۲ تا ۳ درصد در کل متن است.

 

افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش فروش

افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش فروش

Arrow-Up
افزایش فالوور اینستاگرام
و افزایش فروش

در این مقاله از سری مقالات ویستا قصد داریم روش هایی برای افزایش بازدید و افزایش فالوور اینستاگرام را بیان کنیم و ارتباط افزایش فالور اینستاگرام و افزایش فروش از طریق پیج اینستاگرام، یا به بیانی دیگر ارتباط تعداد فالور با فروش را به صورتی موشکافانه بررسی کنیم. در ادامه این مقاله همراه با ما باشید.

چه ارتباطی میان افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش فروش است ؟

اینستاگرام این روزها به ابزاری ساده برای انجام تبلیغات ساده و ارزان تبدیل شده است که هر کسی می تواند در آن به معرفی خدمات و مهارت های خود بپردازد و خود و شغلش را به دیگران معرفی کند. در ایران بیشتر از دیگر کشور ها این مورد رشد کرده به شکلی که قالب های خاص و طراحی های شکیل برای پیج اینستاکرام انجام می شود و فروشگاه ها از طریق آن محصولات خود را به مردم معرفی می کنند. طبیعتا هر چه تعداد دنبال کننده و بازدید کنندگان این گونه پیج ها بیشتر باشد، نشان از محبوبیت این کسب و کار و محصولاتش در میان مردم دارد. به همین ترتیب فروش نیز در پی های پر بازدید بیشتر از پیج های کوچک خواهد بود که همگی از وظایف ادمین اینستاگرام است. اما مسئله ای که امروز به آن میپردازیم، ارتباط نوع فالور، کیفیت آنها و تعداد آنها با میزان فروش یک پیج فروشگاهی است.

نوع فروش در انواع فروشگاه های اینستاگرامی ؟

در ابتدا به سبک کاری انواع پیج اینستاگرام و نحوه فروش آنها میپردازیم. پیج های اینستاگرامی فروشگاهی را می توان به چند دسته بندی تقسیم کرد، پیج های فروشگاهی که فاقد سایت هستند و محصولات خود را به صورت پرداخت درب منزل برای مشتریان ارسال میکنند. نمونه دومف پیج هایی هستند که از پیج اینستاگرام برای تبلیغات محصولات وب سایتشان استفاده میکنند، این گونه کسب و کار ها حرفه ای تر کار فروش را دنبال میکنند و از طریق وب سایت محصولات خود را به صورت پرداخت آنلاین یا پرداخت درب منزل به فروش میرسانند. و دسته سوم پیج های فروشگاهی هستند که محصولات یا خدماتی عرضه میکنند که از طریق سایت و یا پیج قابل فروش و پرداخت نیست و نیاز به تماس و گرفتن ارتباط با مشتریان است. مانند پیج های کارخانه های فولادی و … هستند. که برای هر یک از این انواع پیج های فروشگاهی، یک شیوه خاص به کار گرفته می شود.

ادمین اینستاگرام در اصفهان ویستا

افزایش فالوور اینستاگرام چه ارتباطی به میزان فروش دارد؟

تصور کنید محصولی دارید که توانسته اید آن را به یک جامعه ۲۰۰ نفری معرفی کنید. از این جامعه، افرادی که فعلا به این محصول نیازی ندارند، افرادی که زمینه کاری غیر مرتبط با محصولات شما را دارند و … و تمام کسانی که ممکن نیست برای خرید محصول به شما پیام بدهند را حذف کنید. ممکن است یکی یا دو نفر از این جامعه با شما تماس بگیرند و در مورد محصول با شما صحبت کنند. حالا تصور کنید، جامعه آماری اولیه را چند برابر افزایش دهید. مسلما تعداد مشتریان نیز افزایش پیدا میکنند. اصطلاحا زمانی که داده های بیشتری به قیف فروش وارد کنیم، بازخورد بهتری در خروجی خواهیم گرفت. اما چگونه می شود نتیجه بهتر و بازخورد بیشتری از این قیف فروش گرفت ؟ اینستاگرام با طراحی یک پلتفرم حرفه ای، برای جذب مخاطب علاقه مند به مطالب پیج شما برنامه ای ویژه تدارک دیده است. برنامه نویسان اینستاگرام، در طراحی این پلتفرم محتوای ساخته شده توسط شما را که در صفحه خود منتشر کرده اید، تنها به مخاطبینی نمایش می دهد که میداند آن را دوست دارند و به دنبال آن میگردند.

آیا همه چیز تعداد فالوور است ؟   خیر، به هیچ وجه … کیفیت فالوور، واقعی بودن و غیر واقعی بودن آنها، اینکه اهل کدام شهر هستند و موارد بسیار زیاد دیگری در میزان فروش از طریق وب سایت مهم هستند. به عنوان مثال ممکن است یک پیج با هزار نفر دنبال کننده واقعی و مرتبط با کار آن پیج، چندین برابر بیشتر از یک پیج اینستاگرامی با صد هزار نفر دنبال کننده غیر فعال یا فیک، فروش داشته باشد.

افزایش فالوور اینستاگرام فیک ؟

یک سوال مهم، آیا افزایش فالوور اینستاگرام فیک، در فروش تاثیر گذار است ؟

خیر، به هیچ وجه، اتفاقا برعکس، فالور فیک اعتبار پیج شما را از بین خواهد برد، پست های شما به دلیل غیر فعال بودن تعداد زیادی از فالور هایتان به اکسپلور راهی پیدا نخواهد کرد و کم کم پیج به سمت نابودی پیش خواهد رفت. پس توصیه متخصصین تیم سوشال مدیا ویستا به شما این است که به هیچ وجه از فالور فیک تحت هر عنوانی استفاده نکنید. برخی باور های غلط که شما را به سمت خرید فالور فیک سوق می دهند :

  • باور غلط شماره ۱ : فالور بالا باعث افزایش اعتبار پیج من میشه.
  • باور غلط شماره ۲ : اگر تعداد فالورم کم باشه مشتری به من اعتماد نمیکنه.
  • باور غلط شماره ۳ : جستجو به دنبال خرید فالور واقعی ( هر فالور پولی، فیک است. )
  • باور غلط شماره ۴ : اگر تعداد فالور بیشتر باشه، پیج به اکسپلور خواهد رسید.

چند روش برای جذب فالور واقعی

  • جذب از طریق فالو آنفالو

با فالو کردن مخاطبین احتمالی و آنفالو کردن آنها بعد از چند روز، می توانید تعداد زیادی فالور واقعی و فعال دریافت نمایید. این کار در ابتدای شروع کار پیج مفید است ولی کم کم با رشد پیج برای دریافت فالور بیشتر جوابگو نخواهد بود و باید راهکار های دیگری را مورد استفاده قرار دهید.

  • جذب از طریق تبلیغات

انجام تبلیغات در اینستاگرام به صورت پست و یا استوری نیز کمک زیادی به جذب فالوور می کند. ولی این مورد کمی برای شما هزینه بر خواهد بود. با این حال اگر در جای درست و زمان درست انجام شود، جذب فالور بسیار بالایی از طریق آن اتفاق خواهد افتاد. بهترین روش برای تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات در پیج افراد مشهور است که آن شخص به صورت مستقیم نام برند، پیج و … شما را بیاورد.

  • جذب از طریق اکسپلور

بهترین شیوه دریافت فالور که هیچ هزینه ای نیز از شما طلب نمی کند، جذب فالور از طریق اکسپلور می باشد. با کمی وقت گذاشتن و انجام چند عمل اصولی، خیلی زود میبینید پست های شما در اکسپلور به تعداد زیادی از انسانهایی که به حوزه کاری شما علاقه مند هستند نمایش داده می شود. بنا بر این از این تعداد شانس دریافت فالوور بالایی نیز خواهید داشت. به همین دلیل است که میگوییم بهترین روش جذب فالوور، جذب از طریق اکسپلور است.

مقایسه یواست سئو و رنک مث

بهترین افزونه سئو سایت کدام است؟ مقایسه یواست سئو و رنک مث

مقایسه یواست سئو و رنک مث

مقایسه یواست سئو و رنک مث
بهترین افزونه سئو سایت کدام است ؟

مطمعنا اگر با وردپرس و طراحی سایت سر و کار داشته اید، حتما این دو نام برایتان آشنا خستند. افزونه های یوآست Yoast SEO که از سالها پیش در زمینه سئو یکی از قدرتمند ترین ها بوده است و افزونه رنک مث RankMath که با اینکه تازه کار است ولی کار خود را خوب بلد است. در این مقاله قصد داریم دو افزونه و ابزار بسیار قدرتمند و محبوب در طراحی سایت وردپرس و خصوصا در زمینه سئو سایت، با نام یوآست سئو و رنک مث رو بررسی و نقاط قوت هر کدام رو بیان کنیم.

برای سئو سایت و بهینه سازی، افزونه های زیادی مورد استفاده قرار میگیرند. قوی ترین و محبوب ترین این افزونه ها که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارند، یوآست سئو Yoast و رنک مث Rankmath هستند. این دو افزونه به هر متخصص سئو کار کمک می کند تا صفحات سایت را بهینه سازی کرده و به رتبه های برتر در نتایج سرچ گوگل برساند.

ویژگی های مشترک هر دو افزونه

  • پشتیبانی از ووکامرس
  • کد های اسکیما (Schema)
  • نقشه خودکار سایت یا XML Sitemap
  • ویرایشگر فایل Htaccess و robots
  • قابلیت NoFollow کردن لینک های خارجی
  • ردیابی صفحات ۴۰۴
  • حجم افزونه ها
  • شمارنده لینک ها
  • محیط دو افزونه
  • کلمه کلیدی کانونی
  • قابلیت Breadcrumbs
  • اتصال به گوگل وب مستر
  • پنج پست و کلمه کلیدی مهم و ضعیف

مواردی که به صورت تیتر وار گفته شد در هر دو افزونه، هم در افزونه یوآست و هم در افزونه رنک مث وجود دارد. برای این قابلیت ها می توان از هر کدام از این افزونه ها که با آن رابطه بهتری دارید استفاده نمایید. بعلاوه ظاهر هر دو افزونه کاملا مشابه به یکدیگر است و هیچ گونه تفاوت شاخص در ظاهر این دو افزونه دیده نمی شود. در ادامه این دو افزوونه را از زوایای مختلف بررسی می کنیم و به مزایا و معایب هر یک نیز اشاره خواهیم کرد.

۲

کدام افزونه شمارنده لینک دارد ؟

یکی از بهترین قابلیت هایی که یک افزونه یا ابزار سئو به ما می دهد، شمارنده تعداد لینک داخلی و خارجی به صفحه است. قابلیت شمارنده لینک ها رو در افزونه رنک مث می بینیم، این افزونه به ما نشان می دهد در یک پست چه تعداد لینک به سایر صفحات وب سایت ما وجود داره و همینطور این پست ما چند بار در مقاله های دیگر وب سایتمان لینک شده است.

متاسفانه این قابلیت رو در افزونه Yoast SEO در دسترس نداریم. با اینکه اگر کمی حساب کتاب کنید به این آمار خواهید رسید، ولی اینکه افزونه ای کار شما را راحت تر کند بسیار لذت بخش خواهد بود.

۱

حجم کدام افزونه کمتر است ؟

مورد اول برای مقایسه این دو افزونه، میزان فضایی است که از هاست اشغال می کنند. پس از یک بررسی ساده نتیجه واضح است. برنده این قسمت رنک مث است. افزونه رنک مث با حجم بسیار کمتر نسبت به افزونه یوآست برنده این مورد است.

حجم افزونه یوآست ۷.۲ مگابایت است. در حالی که حجم افزونه رنک مث، کمتر از نصف این مقدار است. افزونه رنک مث، با حجم ۲.۸ مگابایت، حجم بسیار کمی از هاست را اشغال می کند و البته این مورد در سرعت اجرای افزونه نیز تا حد زیادی اثر گذار است و سرعت اجرای آن نیز بالا تر خواهد رفت.

۴

کد های اسکیما

در زمینه ایجاد کد های اسکیما، افزونه رنک مث بسیار قوی و خوب کار کرده و در این قسمت و حرفی برای گفتن باقی نذاشته! انواع کد اسکیما دستی و اتوماتیک در رنک مث پیشبینی شده است که میتونید هر طور درست است، تنظیم کنید. با استفاده از این کد های اسکیما گوگل خیلی بهتر مطالب سایت را می خواند و متوجه مفهوم آن خواهد شد.

بعلاوه در افزونه Rank Math میتونید به سادگی Rich Snippets را نیز ویرایش کنید تا موتور جستوجوگر گوگل بتواند اطلاعات دقیق تری را در اختیار کاربرا بگذارد. متاسفانه این قابلیت در افزونه یوآست وجود ندارد.

۳

خیالتان از breadcrumbs راحت باشه

قابلیت breadcrumbs در هر دو افزونه ها در دسترس هست. شما با این قابلیت می توانید سلسله مراتب صفحات وب سایت را در محصولات، مقالات، اخبار و … ببینید. به این روش شما با معرفی سلسله مراتب به گوگل سرعت خوانش آن را و درک صحیح تر مطالب را برای گوگل بالا خواهید برد.

این روش تاثیر زیادی در سئو مقالات و محصولات دارد. قبلا و در سایت های غیر وردپرسی، این قابلیت، نیازمند این هست که یک سری کد ها در صفحه ما گنجانده بشود، اما این افزونه ها کار ما را به عنوان سئو کار راحت تر کرده است و به سادگی میتوان این سلسله مراتب را بوچود آورد.

طراحی سایت شرکتی در اصفهان - ویستا

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی در اصفهان

طراحی سایت شرکتی با تمام امکانات + سئو و بهینه سازی

امکانات وب سایت شرکتی

انواع
فرم ها

طراحی و ساخت انواع فرم تماس و دریافت اطلاعات

خبرنامه و مقالات

ایجاد صفحات اصلی برای انتشار خبرنامه و مقالات

طراحی گرافیکی

طراحی المان های گرافیکی و تصاویر و اسلایدر

قابلیت
تیکتینگ

قابلیت ارسال و دریافت تیکت متصل به پیامک

طراحی ریسپانسیو

حالت واکنش گرا برای تمامی صفحات سایت

امکان رزرواسیون

امکان رزرو خدمات و نوبت مشاوره و …

دکمه
تماس

ایجاد دکمه تماس مستقیم در صفحات

سامانه پیامکی

اتصال تمامی امکانات سایت به سامانه پیامکی

پشتیبانی آنلاین

امکان ارتباط با پشتیبان آنلاین از طریق واتس اپ

طراحی اختصاصی

طراحی صفحات به صورت شخصی سازی شده

انواع فرم ها

طراحی و ساخت انواع فرم تماس و دریافت اطلاعات

قابلیت تیکتینگ

قابلیت ارسال و دریافت تیکت متصل به پیامک

امکان رزرواسیون

امکان رزرو خدمات و نوبت مشاوره و …

سامانه پیامکی

اتصال تمامی امکانات سایت به سامانه پیامکی

پشتیبانی آنلاین

امکان ارتباط با پشتیبان آنلاین از طریق واتس اپ

خبرنامه و مقالات

ایجاد صفحات اصلی برای انتشار خبرنامه و مقالات

طراحی گرافیکی

طراحی المان های گرافیکی و تصاویر و اسلایدر

طراحی ریسپانسیو

حالت واکنش گرا برای تمامی صفحات سایت

دکمه تماس

ایجاد دکمه تماس مستقیم در صفحات

طراحی اختصاصی

طراحی صفحات به صورت شخصی سازی شده

امکانات وب سایت شرکتی

امروزه، تبلیغات شکل دیگری به خود گرفته است، همه چیز به سمت دیجیتالی شدن رفته و کم کم کاغذ و تبلیغات قدیمی و رزومه های کاغذی جای خود را با رزومه های دیجیتال، معرفی نامه های دیجیتالی و وب سایت ها عوض کرده اند. این شکل از تبلیغات علاوه بر کم هزینه بودن، دوام و تاثیر گذاری بسیار بیشتری نیز برای مخاطبان دارد و این امکان را به شما می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن تبلیغات و معرفی نامه خود را به دست صدها نفر برسانید. یکی از مزیت های داشتن یک وب سایت شرکتی، برای جذب مشتری این است که با استفاده از وب سایت، خواهید توانست کاملا هوشمندانه، مشتریان هدف را به سمت خود جذب کنید و از صرف هزینه های بسیار بالا برای تبلیغات و دریاف بازدهی کم جلوگیری کنید.

نیازسنجی برای طراحی سایت شرکتی

قبل از هر چیز، برای ثبت وب سایت شرکتی، باید نیاز سنجی درست انجام دهید چرا که اصلی ترین قسمت برای طراحی سایت و در ادامه سئو و کمپین های تبلیغاتی، نیاز سنجی صحیح است. از طرفی اگر نیازسنجی به درستی انجام نگیرد، امکانات لازم برای وب سایت ایجاد نخواهد شد.

در نیازسنجی باید همه چیز را در نظر بگیرید. باید بدانید مخاطبین شما از چه دستگاهی برای بازدید از سایت شما استفاده میکنند، یا این که شما از وب سایت چه میخواهید؟ مخاطبین شما از شما چه می خواهند؟ هدف اصلی شما از طراحی وب سایت چیست؟ مخاطبین شما چه کسانی هستند؟ کالای شما یا خدمات شما چیست؟ آیا قصد فعالیت در بازار بین المللی را نیز دارید؟ و …

سوالاتی از این قبیل به شما کمک می کند تا برنامه ای بهتر برای فعالیت در وب سایت خود داشته باشید. در این زمینه ویستا به صورت کاملا رایگان به شما مشاوره خواهد داد، تنها کافی است با شماره های موجود در وب سایت تماس بگیرید. (طراحی سایت وردپرس در اصفهان)

    جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر، و همچنین اطلاع از قیمت طراحی سایت شرکتی با ما تماس بگیرید یا فرم روبرو را تکمیل نمایید.
    ۰۳۱۳۶۲۴۲۰۷۲ - ۰۹۳۶۷۷۲۱۵۵۷

    مخاطبین چه کسانی هستند

    ما در وب سایت، با انجام یک نیازسنجی اصولی، باید محیطی مناسب برای بازدید مخاطبین ایجاد نماییم، توضیحات مورد نیاز کاربر را در صفحات بارگذاری کنیم، صفحات تماس، سوال و جواب ها، امکان پشتیبانی آنلاین، شماره های تماس و … همه و همه باید با توجه به این که مخاطبین و بازدید کنندگان سایت چه کسانی هستند، تنظیم شود.

     

    ممکن است، مخاطبین وب سایت، افراد عادی باشند، پس بنابراین، درصد زیادی از بازدید با تلفن های همراه انجام خواهد گرفت، پس طراحی وب سایت باید به گونه ای باشد که در موبایل به صورت کامل ریسپانسیو و بی اشکال باشد. دکمه های تماس مستقیم، پشتیبانی واتس اپ و … باید به گونه ای در صفحات جایگذاری شود که در هر لحظه امکان دریافت تماس یا پیام از مخاطبین وجود داشته باشد. بعلاوه شناسایی مخاطبین، به طراحان UI   کمک خواهد کرد تا با توجه به شخصیت افراد بازدید کننده، بهترین دیزاین را ( انتخاب فونت صحیح، تصاویر متناسب، المان های گرافیکی متناسب ) برای سایت انجام دهند.

    سئو و بهینه سازی سایت شرکتی

    طراحی سایت شرکتی در اصفهان با تمام قابلیت ها و امکانات، نیمی از کار است، نیمه دوم، بهینه سازی و سئو کلمات کلیدی است. سئو، عبارت است از مجموعه فعالیت هایی که برای بهبود جایگاه وب سایت در نتایج موتور های جستوگر مانند گوگل انجام می شود و هدف از آن جذب مخاطب بیشتر به وب سایت و در نهایت فروش و دریافت سفارش بیشتر است.

    با بهینه سازی سایت شرکتی و سئو کلمات و عبارات کلیدی پر بازدید و مرتبط، مخاطبین و مشتریان هدف را به شکلی هوشمندانه به سمت وب سایت خود جذب خواهید کرد. پیش از این در مقالات ” سئو چگونه بر رشد کسب و کار من اثر میگذارد ” و ” تاثیر سئو بر رشد کسب و کار ” در مورد سئو و اثر آن صحبت کرده ایم، برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سئو می توانید به این مقالات مراجعه نمایید.

    ویستا با عقد قرارداد رسمی، تضمین می دهد در مدت معلوم و با توجه به کلمات کلیدی انتخاب شده، وب سایت شما را در نتایج گوگل، به رتبه ۱ برساند. با این کار، علاوه بر جذب مخاطبین و مشتریان بیشتر، وب سایت شما در حوزه کاری مورد نظر، تبدیل به برند شماره ۱ در شهر و استان و حتی کشور، خواهید شد.

    امنیت و پشتیبانی فنی در طراحی سایت شرکتی

    پشتیبانی وب سایت شرکتی مهم ترین بخش پس از طراحی سایت خواهد بود. پشتیبانی فنی وب سایت را از نظر امنیت تضمین کرده و ایرادات احتمالی را رفع می کند. ویستا با ارائه پشتیبانی رایگان یک تا دو ماهه برای وب سایت های طراحی شده، امنیت و کارایی سایت را در زمان پشتیبانی تضمین می کند. (قیمت طراحی سایت در اصفهان)

    ویژکی هایی که یک سایت شرکتی باید داشته باشد

    امنیت سایت

    سایت شرکتی شما باید امنیت بالایی داشته باشد زیرا برخی از افراد در سایت های خود از درگاه بانکی استفاده می کنند یا مطمئنا شما در سایت های شرکتی خود مطالبی محرمانه دارید به همین دلیل باید امنیت سایت شما بالا باشد.

    ظاهر سایت

    یک ویژگی مهم که وبسایت شرکتی باید داشته باشد این است که دارای یک ظاهر خوب و منحصر به فرد باشد، شما میتوانید از رنگ های زیبا و ارامش بخش برای بهتر شدن سایت خود استفاده کنید به خاطر داشته باشید، شرط زیبایی در سادگیست.

    سئو

    سئو یکی دیگر از ویژگی هاییست که یک سایت شرکتی باید داشته باشد بعضی از افراد قبل از مراجعه به شرکت مورد نظر آن را در گوگل سرچ میکنند و اگر سایت شما سئو مناسبی داشته باشد قطعا از رقبای خود پیشی گرفته اید و بالعکس.

    ریسپانسیو بودن سایت

    یکی دیگر از ویژگی های سایت که باید به آن توجه ویژه ای داشته ریسپانسیو بودن سایت یا همان سازگاری با موبایل است امروزه بیشتر کاربران فضای مجازی از موبایل و تبلت استفاده میکنند و اگر سایت شما با موبایل و تبلت سازگار نباشد مطمئنا مشتریان خود را از دست داده اید.

    هماهنگ بودن صفحات

    شما در طراحی سایت خود باید توجه داشته باشید که صفحات هماهنگ باشند و جوری نباشد که وقتی کاربر وارد صفحه جدید میشود احتمال بدهد که به اشتباهی وارد شده شما در این مورد باید توجه کنید که فونت و رنگ ها با هم مطابق و مثل هم باشد.

    بالا بودن سرعت لود

    یکی از چیزهایی که معمولا افراد به آن توجه ندارند سرعت لود یک سایت است بهترین زمانی که یک سایت باید لود شود زمان کم تر از۵ ثانیه است توصیه میکنیم این مورد را حتما جدی بگیرید زیرا برخی از کاربران علاقه زیادی به منتظر ماندن ندارند.

      جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر، و همچنین اطلاع از قیمت طراحی سایت شرکتی در اصفهان با ما تماس بگیرید یا فرم روبرو را تکمیل نمایید.
      ۰۳۱۳۶۲۴۲۰۷۲ - ۰۹۳۶۷۷۲۱۵۵۷

      افزایش امنیت اینستاگرام

      افزایش امنیت اینستاگرام

      در این مطلب قصد داریم خیلی ساده و کوتاه آموزش افزایش امنیت اینستاگرام را ارائه کنیم. برای استفاده بهتر و با اطمینان خاطر از اینستاگرام، این آموزش را دنبال کنید

      امنیت پیج اینستاگرام چیست؟!

      امنیت پیج اینستاگرام فقط در راستای محافظت از اطلاعات شخصی که داخل پیج های اینستاگرام خودتون قرار میدین هست. البته این کار یکی از وظابف ادمین اینستاگرام هست که با یکسری کار های ساده شما هم میتونید امنیت پیج اینستاگرام خودتون رو افزایش بدید.

      راه های افزایش امنیت پیج اینستاگرام

      1. اول از همه پسورد قوی برای پیج که ترکیبی از اعداد،حروف کوچک و بزرگ و سیمبل ها مثل (@#$٪&€£¥﷼=÷×+/) هست
      2. بار گزاری یک شماره تماس که همیشه بهش دسترسی دارید.
      3. متصل کردن به یک ایمیل که همیشه در دسترس شما قرار داره
      4. اگر حساب شما شخصی است حساب را درحالت خصوص ( پرایوت private )  یا قفل کنید
      5.  فعال سازی تأیید دومرحله ایی ( در ادامه مطلب به شما کاملا توضیح میدم که چطوری تأیید دومرحله ایی پیجتون رو فعال کنید)
      6.  واگذارکردن به دست برنامه نویس های امنیتی که امنیت پیج رو چند برابر کنند

      چرا باید امنیت پیج اینستاگرام خودمون رو بالا ببریم؟

      امنیت پیج اینستاگرام یکی از مهمترین ترین کارها برای فعالیت در اینستاگرام هست که خیلی ها متاسفانه این رو رعایت نمیکنند. در چنی مواردی صفحات این افراد به مشکل برمیخوره و یا هک میشه و احتمال داره برای همیشه دسترس خارج بشه. حتی این احتمال هست که در بعضی از مواقع عکس و اطلاعات شخصی شما مورد سوءاستفاده قرار بگیره.

      متاسفانه درحال حاضر بعضی افراد شگرد جدیدی به کار می‌برند و با هک کردن حساب شما به افراد نزدیک شما پیام میدن و درخواست پول میکنن

      افزایش امنیت اینستاگرام برای حساب کاربری خیلی مهمه، و  مخصوصا پیج های فروشگاهی و پیج های فالور بالا و بیزینسی حتما باید امنیت حسابشون زیاد باشه

      آیا با افزایش امنیت اینستاگرام پیج و تایید دومرحله ایی یکسری از محدودیت های اینستاگرام هم برای پیج ما برداشته میشه؟

      قوانین و محدودیت های اینستاگرام برای تمامی پیج ها هست حتی پیج هایی که تأیید شده اینستاگرام هستن و تیک آبی دارند ولی یکسری از سخت گیری های اینستاگرام برای پیج هایی که تأیید دومرحله ای انجام دادن کم تر میشه نه اینکه تمام بشه یا حذف بشه فقط یکم کمتر میشه.

       

      آموزش امنیت دو مرحله ای اینستاگرام

      • داخل پیجتون روی سه خط بالا کلیک کنید
      • داخل (settings) تنظیمات گزینه (security) امنیت
      • انتخاب گزینه   (Two-factor authentication) احرازهویت دوعاملی.
      • (started) شروع بکار
      • بعد با این سه گزینه ایی که به شما نشان داده میشه میتونید تأیید دومرحله ای پیجتون رو فعال کنید
      • که پیشنهاد ما گزینه آخر هست که فعال سازی با سرویس پیامکی هست
      • بعد از انتخاب پیامک SMS یک لیست کد در اختیار شما قرار داده میشه که این کد هارو هیچ موقع نباید فراموش کنید
      • بعد از دریافت کد ها امنیت پیج شما خیلی بالا تر از قبل میرود.
      افزایش امنیت اینستاگرام - تایید دو مرحله ای

      افزایش امنیت اینستاگرام – تایید دو مرحله ای

      افزایش امنیت اینستاگرام - تایید دو مرحله ای

      افزایش امنیت اینستاگرام – تایید دو مرحله ای

      instagram-security

      instagram-security

      instagram-security

      instagram-security

      با تشکر تیم سوال مدیا : دیجیتال مارکتینگ ویستا